11 Mayıs 2010 Salı

Tekrarlar..



Yine terketmem gereken bir mekan

boşaltmam gereken duygular

ve

yine gidiyordum ben


Ben bir kaybedendim

Hep sevilen

İlginç olan

ama

Hep terkedilendim


Bir kaybedendim ben

Yalnızlığa alışık olmam gerekirdi

İnsanları umursamamam

sadece içki yanımda oldu bugüne kadar


Bir kaybeden 

gitmesi gerektiği anı bilir ve ardına bakmadan 

giderdi

Öyle yaptım


Hayatın beni nereye savuracağını 

bilmeden 

gidiyorum şimdi


Yeni bir macera

Zorlu ve değişik bir hayat

Bu sefer hangi hikayeleri

dinleyeceğim

onu bilmiyorum


nereye gittiğini 

bilmeden

yeni bir oluşuma gidiyordum artık

Hesap yapmadım hiç


Bundan sonra da yapmamalıydım

Uzun yollar

boş içki şişeleri

sürekli içilen lanet sigara


Sokakta bir kaybeden ya da berduş

görünce sakın korkmayın

Onun da mutlak bir hikayesi vardır

Doğruları ve yanlışları da


Ben çok berduşlar gördüm

Kaybedenler tanıdım

Tahmin etmeyeceğiniz 

sohbetler dönüyordu aralarında


Ama

Şişe her zaman olurdu

olmalıydı da 

O olmadan bu boktan hayat çekilmiyordu doğrusu


Şimdi ben gidiyorum

nereye gittiğini bilmeden 

Yanımda şişe ve sigara paketi olacaklar bunu biliyorum

Onlar da bazen olmayabiliyorlar


Genç insanlara bi tavsiye

kendinizi yalnızlığa alıştırın

Çünkü

bir gün mutlaka yalnız olduğunuz durumlar olacak

ya da

gerçekten yalnız kalacaksınız





   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder